Logotyp pozcyjonowanie Śląsk

Pozycjonowanie lokalne Śląsk

Umieść swoją firmę na mapie. Lokalne usługi SEO na Śląsku.

Lokalne SEO  polega zasadniczo na przekazywaniu wyszukiwarkom lokalnego znaczenia Twoich stron internetowych. Jako lokalna firma SEO wykorzystujemy różne narzędzia, techniki i strategie, aby poprawić Twoją lokalną obecność w Internecie.

Niektóre przykłady naszych usług obejmują  tworzenie lokalnych linków , lokalne cytaty, optymalizację witryny i zgłaszanie aktualizacji do Map Google.

W SEO Śląsk, wiodącej lokalnej agencji SEO, składającej się z lokalnych ekspertów SEO,  opracujemy strategię opartą na wynikach, aby poprawić SEO i pomóc w zwiększeniu konwersji. Ostatecznie nasze lokalne usługi SEO,  których potrzebują śląskie firmy, są zaprojektowane tak, aby przyciągać kwalifikowany ruch w witrynie i prowadzić do Twojej firmy.

86%  klientów korzysta z wyszukiwarek, aby znaleźć lokalne firmy.
76%  lokalnych wyszukiwań kończy się połączeniem. Lokalne wyszukiwania prowadzą do lokalnej sprzedaży.

Lokalne SEO Śląsk

Nasi  lokalni eksperci ds. SEO  zapewnią, że Twoja firma będzie postrzegana przez większą liczbę lokalnych odbiorców docelowych dzięki naszym lokalnym usługom SEO.

Co to jest pozycjonowanie lokalne SEO?

Pozycjonowanie lokalne to skuteczny sposób na reklamowanie firmy w internecie, ponieważ pomaga promować produkty i usługi lokalnym klientom dokładnie wtedy, gdy ich szukają . Na przykład możesz znaleźć tę witrynę, wyszukując „Lokalne usługi SEO Śląśk”.

Jest to niezbędne, ponieważ miliony klientów codziennie korzystają z wyszukiwania lokalnego, aby znaleźć najlepsze firmy oferujące towary i usługi, których szukają.  

Jak może rozwinąć Twój biznes?

Jest to wysoce ukierunkowane podejście do marketingu, które zasadniczo pozycjonuje Twoją witrynę tak, aby była widoczna dla lokalnych klientów.

Co zaskakujące, kilka firm nie zgłosiło jeszcze swojego wpisu w Google My Business; dlatego teraz jest świetny czas, aby poprawić swój ranking dzięki lokalnemu SEO i wyróżnić się na tle konkurencji!

Zatrudnienie lokalnego konsultanta SEO może pomóc w rozwoju Twojej marki, przyciągając jednocześnie bardziej ukierunkowanych klientów.

Czym jest lokalne SEO a SEO?

SEO koncentruje się na rankingach Twojej witryny, zwykle w skali globalnej lub krajowej. Celem jest, aby Twoja witryna była widoczna dla słów kluczowych w różnych regionach. Lokalne SEO koncentruje się tylko na niektórych mniejszych obszarach, takich jak miasta i podregiony, aby uzyskać większy lokalny ruch i rankingi.

Czym jest lokalna usługa SEO?

Lokalna usługa SEO tousługa dostosowana do Twojej firmy i lokalizacji w celu poprawy lokalnego SEO. Usługi te specjalizują się w podnoszeniu twoich rankingów dla wyszukiwań „w pobliżu/przy mnie”, których szukają Twoi potencjalni klienci.

Jak mogę poprawić mój lokalny ranking SEO?

Możesz poprawić swój lokalny ranking SEOangażując lokalnych ekspertów SEO . Będziesz mieć kogoś u swojego boku, który ulepszy Twoje słowa kluczowe w oparciu o wyszukiwanie głosowe i wyszukiwania zlokalizowane, Twój profil Google Moja Firma (i inne zmiany w witrynie), aby zwiększyć Twoją widoczność na poziomie lokalnym.

Jaka jest różnica między SEO a SEO lokalnym?

Główna różnica między ogólnym SEO organicznym a lokalnym SEO polega na tym, że lokalne SEO ma komponent geograficzny.  

Jeśli użytkownik szuka branży/usługi/produktu + lokalizacji, wyszukiwarka – czy to Google, Bing, Yahoo, czy nawet Facebook – wie, że wyszukiwanie ma charakter lokalny. Wyszukiwarki chcą tylko dać użytkownikowi dokładnie to, czego szuka. Lokalna firma, która wdrożyła konkretnie lokalne SEO, prawie zawsze pojawi się przed tą, która tego nie zrobiła.

Dlaczego potrzebujemy lokalnego SEO?

Lokalna  strategia  SEO jest niezbędna dla małych, lokalnych  firm. SEO oznacza optymalizację pod kątem  wyszukiwarek i jest ważne, aby zwiększyć ruch, przyciągnąć klientów i sprawić, że Twoja firma będzie znana.

Co to są wizytówki NAP?

Pamiętasz Yellow Pages? Ta wielka gruba książka, którą dostarczano do domów i firm w krajach na całym świecie? Nadal są w pobliżu, ale w znacznie mniejszej liczbie, a większość ludzi albo je wyrzuca, jeśli je otrzyma (lub użyje go jako odbojnika lub czegoś podobnego)

Czemu? Ponieważ w dzisiejszych czasach ludzie korzystają z sieci, aby znaleźć to, czego szukają. A sieć korzysta z lokalnych cytatów SEO, aby pomóc im dostarczyć te informacje. W skrócie, cytat z  lokalnego SEO lub cytat z lokalnej firmy  (to w zasadzie to samo) to każdy wpis, który zawiera (co najmniej)  nazwę firmy, adres i numer telefonu.  Google i inne wyszukiwarki w dużym stopniu polegają na tak zwanych witrynach z cytatami, aby znaleźć lokalne firmy, które można uwzględnić w swoich wynikach.  

Katalogi i witryny z cytatami wychodzą i usuwają informacje biznesowe z sieci — w masowych ilościach. Następnie pobierają informacje biznesowe do swojej bazy danych i udostępniają je światu. Google Moja Firma, Yelp, Foursquare, Trustpilot, Merchant Circle, CitySearch – to wszystko przykłady witryn z cytatami. A to tylko kilka z tych dużych; jest ich znacznie więcej.

Pozycjonowanie lokalne Śląsk

Co robią inaczej renomowane lokalne agencje SEO?

Postępuj zgodnie z taktyką „white HAT SEO” zatwierdzoną przez wytyczne dla webmasterów wyszukiwarek , aby Twój wpis nie był zagrożony całkowitym zniknięciem z wyników.

Czy naprawdę muszę zatrudnić kogoś do lokalnego SEO?

Jeśli nauka o SEO i lokalnym SEO przyprawia Cię o zawrót głowy,  zleć to na zewnątrz . Płacisz księgowemu za obsługę Twoich ksiąg, więc płacisz agencji SEO, która zajmie się tą stroną Twojej firmy.

Jak długo potrzebuję lokalnych usług SEO?

SEO – i lokalne SEO – to proces ciągły. Wyszukiwarki cały czas zmieniają swoje algorytmy – Google dokonuje nawet 80 drobnych zmian tygodniowo – dlatego nadążanie za nimi jest koniecznością. Możesz jednak potrzebować mniej godzin, w miarę upływu czasu i poprawiania się pozycji SERP.

Czy możesz zrobić lokalne SEO bez strony internetowej?

Nie tak dobrze , chociaż można bezpłatnie utworzyć i zarezerwować stronę w Google Moja Firma. Mogą one pojawić się w trójpaku map, jeśli konkurencja nie jest zbyt ostra dla lokalnej branży,  ale jest to bardzo trudne do wykonania. 

Czy Google karze lokalne witryny, które nie są przyjazne dla urządzeń mobilnych?

Witryny, które nie są przyjazne dla urządzeń mobilnych, zwykle nie mają tak dobrej pozycji w Google, zwłaszcza gdy wyszukiwanie odbywa się z urządzenia mobilnego. W przypadku ponad 50% wyszukiwań lokalnych z komórek , niekorzystna dla Twojej witryny jest to, że zapewnia ona użytkownikom słabą jakość korzystania z urządzeń mobilnych. 

Co to jest NAP?

Dokładność nazwy, adresu i telefonu (NAP) ma kluczowe znaczenie dla lokalnych firm. Twój NAP musi być poprawny i spójny nie tylko w całej witrynie, ale także w każdym miejscu, w którym pojawia się w całym Internecie.

Jak firmy dodają się do Map Google?

Posiadanie dobrych opinii w Google i uzupełnianie informacji o firmie w Google Moja Firma – dodawanie zdjęć i filmów oraz wybieranie właściwych kategorii – zwiększa szanse Twojej firmy na pojawienie się w Mapach Google.

Co to jest optymalizacja Map Google?

Coś innego, czego ludzie już nie używają, to atlas. Lub AZ (pamiętasz to?) Zamiast tego często polegają na swoim zaufanym telefonie komórkowym, aby znaleźć rzeczy i znaleźć sposób na korzystanie z Map Google. Na większości smartfonów domyślnie instalowana jest aplikacja Mapy Google, a dane Map Google są również wykorzystywane do zasilania bardzo popularnych aplikacji GPS, takich jak Waze.

A w Mapach Google, jeśli firma ma wizytówkę Google,  ludzie znajdą ją w pobliżu. Albo sprawdź to. Aby zobaczyć to w akcji, przejdź na chwilę do Map Google. Przeprowadź wyszukiwanie kierunkowe lokalizacji w pobliżu Twojej firmy. Czy widzisz, że te przyciski dają Ci możliwość wyszukania restauracji, barów, kawiarni i prawie każdego innego rodzaju działalności znajdującej się w okolicy? To jest miejsce, w którym chcesz, aby Twoja firma pojawiła się, a właśnie to ma osiągnąć optymalizacja Map Google i marketing w Mapach Google wykonywane przez lokalnego eksperta SEO.

Jakie są zalety spójnego lokalnego SEO?

Korzyści z lokalnego SEO dla firmy, która jest obecna lokalnie, są prawie zbyt liczne, aby je tutaj wymienić. Ale oto niektóre z najważniejszych:

  • Silniejsza obecność w sieci na Twoim lokalnym rynku
  • Wyższe pozycje w wyszukiwarkach w wyszukiwaniu lokalnym
  • Twoja treść internetowa będzie miała wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, zwiększając ruch w Twojej witrynie.
  • Zwiększony ruch na stronie
  • Wzrost połączeń telefonicznych od potencjalnych klientów lokalnych
  • Wzrost ruchu pieszego do lokalizacji Twojej firmy
  • Wzrost przychodów ze sprzedaży
  • Wzrost powtarzalnego biznesu
  • Silniejsza obecność społeczności lokalnej
  • Skuteczniejsze kampanie marketingowe oparte na zachętach

Jak możesz zwiększyć moją lokalną listę w Google?

Jako firma SEO specjalizująca się w lokalnym SEO, opracowaliśmy zestaw autorskich technik lokalnego SEO, które  dostosowujemy do potrzeb każdego klienta , z którym współpracujemy. W lokalnym SEO nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania, które zapewni, że każda firma znajdzie się w rankingu i prawdopodobnie będzie mogła w wyszukiwaniu lokalnym.

Zamiast tego badamy potrzeby każdej firmy/klienta, z którym współpracujemy, i tworzymy unikalny lokalny plan SEO, który będzie obejmował  optymalizację wizytówki Google Moja Firma, ogólną   optymalizację  SEO witryny , optymalizację Map Google , marketing treści ukierunkowany lokalnie,  optymalizację cytowań firm lokalnych  i znacznie więcej, zgodnie z indywidualnymi potrzebami biznesowymi. 

Moja firma ma wiele lokalizacji fizycznych, czy włączysz to do mojej strategii SEO?

Absolutnie. Każda lokalizacja jest inna, dlatego traktujemy ją w ten sposób , nawet jeśli prowadzisz tylko jedną stronę internetową (jak w przypadku większości lokalnych firm) Jako firma, która sama utrzymuje kilka regionalnych lokalizacji, mamy wyjątkowy wgląd w wyzwania, przed jakimi stają takie firmy i umieścimy wszystko, czego się nauczyliśmy, również dla Ciebie.

Czym nie jest lokalny marketing SEO?

Lokalny marketing SEO nie jest czymś, za co płacisz komuś, aby zajął się technicznie za kulisami bez Twojego zaangażowania jako właściciela firmy. Lokalne SEO to proces, który należy zintegrować ze wszystkimi działaniami marketingowymi, pisaniem, publikowaniem i kierowaniem do klientów.

Jak mogę poprawić lokalne SEO?

Mówiąc najprościej, skupienie się na określonych obszarach pomaga poprawić lokalne SEO . Ustaw swój profil GMB na swoje miasto i region, uzyskaj recenzje na swoim profilu GMB i twórz treści dotyczące lokalnych wydarzeń i lokalnych wyszukiwań słów kluczowych. Wprowadzając te małe zmiany, możesz poprawić lokalne SEO.

Kto potrzebuje lokalnego SEO?

Prawie każda branża może skorzystać lokalnego SEO , ale niektóre mogą skorzystać jeszcze bardziej z lokalnego SEO. Branże te obejmują restauracje, lokalne sklepy, firmy usługowe działające w określonych obszarach, usługi dla zwierząt domowych i praktyki medyczne.

Czy lokalne SEO jest ważne?

Lokalne SEO jest niezbędne. 
Bardzo ważne jest, aby osoby korzystające z wyszukiwania „w pobliżu/przy mnie” znalazły Twoje firmy. Jeśli nie jesteś zoptymalizowany pod kątem lokalnego SEO, tracisz potencjalnych klientów.